کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام ارائه دهنده دوره های تخصصی زبان انگلیسی

کالج بین المللی آریام

کالج بین المللی آریام ارائه دهنده دوره های تخصصی زبان انگلیسی

1-   زبان انگلیسی شاید از نظر تعداد متکلم به عنوان زبان مادری، در دنیا اول نباشد، ولی زبان رسمی تعداد زیادی از کشورهای دنیا است و طبق بررسی ها، تعداد افرادی که در سراسر جهان از زبان انگلیسی برای ارتباط برقرار کردن استفاده می کنند حدود 2 میلیارد نفر است.

2-   انگلیسی زبان اصلی مورد استفاده در کاربردهای تجاری است و به عنوان یک ضرورت برای حضور در بازارهای کسب و کار بین المللی مطرح است. تحقیقات نشان می دهد که در ارتباط های تجاری بین المللی، زبان انگلیسی با اختلاف زیادی نسبت به سایر زبان های دنیا، در جایگاه نخست قرار دارد.

3-   بسیاری از کتاب ها، مجلات، فیلم ها و موسیقی ها در دنیا به زبان انگلیسی انتشار می یابند. بنابراین با یادگیری زبان انگلیسی، شما به یک گنجینه بسیار غنی از سرگرمی دسترسی خواهید داشت و توانایی درک بهتری از سایر فرهنگ ها را پیدا خواهید کرد.

4-   بخش بزرگی از مطالب منتشر شده در اینترنت به زبان انگلیسی است (بیش از 50 درصد)، بنابراین دانستن زبان انگلیسی دریچه ای  به روی حجم عظیمی از اطلاعات بر روی مخاطب می گشاید.

هرچند ممکن است یادگیری زبان انگلیسی برای برخی دشوار به نظر بیاید، ولی فارغ از میزان این دشواری، قطعا فراگیری این زبان بین المللی ارزش صرف وقت و حتی هزینه بسیار را خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
کالج آریام

نظرات  (۱)

salam
ba tashakore faravan az matalebe ziba va amoozandaton, lotfan ghalebe webblogeton ro avaz koonin kheli cheshmro azyat mikone.
 mamnoon

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی